Új Ajándékozási Forma!

Gyakran Ismételt Kérdések

BOXAINKRÓL

Hogyan tudok rendelni?

1, Tedd a kosárba a választott csomagot!

2, Töltsd ki pontosan a kért információkkal, adatokkal az oldalt!

3, Válaszd ki a fizetési módot, majd fizesd ki a szolgáltatást!

4, Vedd át a csomagot vagy ellenőrizd, hogy az ünnepelt megkapta-e!

 

Hogyan lehetséges a fizetés?

Azonnali bankkártyás fizetéssel. Mint szolgáltató, mi semmilyen adatot a bankkártyádról nem tárolunk. Utánvételes fizetés nem lehetséges.

Ha nincs bankkártyád, fizethetsz banki átutalással.

 

Mi a különbség a Normál és a Prémium box között?

Mindkét box változó darabszámú és értékű ajándékot tartalmaz. A Prémium box méretének köszönhetően több vagy értékesebb ajándékot tartalmaz, mint a normál box.

Továbbá, ha Prémium box - ot rendelsz, akkor a sok meglepetés mellé választhatsz egy ajándékot a KÜLÖN IS RENDELHETŐ TERMÉKEK közül, ami biztosan benne lesz a csomagban!

Méretek:

Normál: 30 x 19 x 9 cm 

Prémium: 32 x 32 x 9 cm

Hova kérhetem a küldeményt?

Eldöntheted, hogy kinek postázzuk a meglepi csomagot. A Te címedre vagy egyenesen az ünnepelt címére. Kérjük a megrendelő lapot e szerint töltsd ki! Amennyiben egyszerre több csomagot is szeretnél rendelni, de különböző címekre kívánod postázni, úgy kérjük ezt külön rendeléssel tedd meg. Amennyiben az ünnepelt címére kéred a postázást, van lehetőséged kitölteni a Jókívánságaim részt, amit kiprintelve elhelyezünk a meglepi ajándékok mellé.

 

Mennyi idő alatt érkezik meg a csomag?

A szolgáltatás teljesítése a Barionos fizetés jóváhagyásától számított 3 munkanapon belül történik meg. A megrendeléseket 16 óráig várjuk. A 16 óra után leadott rendeléseket, másnap dolgozzuk fel. Egyedi igény esetében érdemes a megrendelés előtt emailben tájékoztatást kérni: info@meglepibox.hu

 

Külföldi címre is lehet csomagot rendelni?

Automatikusan most még csak Magyarország határain belül működik a meglepibox.hu szolgáltatása.

 

Van lehetőség arra, hogy átadjak néhány hasznos információt az ünnepeltről, azaz a címzettről?

Igen, van. Nagy segítség számunkra, ha a vásárlási panelban megadod a címzett korát, nemét, hobbiját vagy más fontos információt.

 

Van-e mód a csomag visszaküldésére?

Igen, van. Miután megkaptad a boxodat, 14 napod van visszaküldeni nekünk, saját költségedre. Csak bontatlan, sértetlen boxot veszünk vissza. Ez esetben a vételár visszafizetésre kerül 14 napon belül. Kérjük, mielőtt visszaküldenéd a csomagot, jelezd problémádat az info@meglepibox.hu email címen. Azonnal válaszolunk és megpróbáljuk orvosolni a helyzetet.

 

Mi a teendő, ha nem nyeri el a box az ünnepelt tetszését?

Mi a lehető legtöbbet teszünk meg azért, hogy a box sikert arasson. Előfordulhat, mint minden meglepetésnél, hogy mégsem nyeri el az ünnepelt tetszését. Szeretnénk ezért, hogy a rendelésnél ezt vedd mindenképp figyelembe.

 

Miért kell megadni egy mobilszámot rendeléskor és mire használják fel?

A telefonszámot a megrendelés teljesítéséhez használjuk. Probléma esetén telefonon is megkereshetünk, illetve a szállításnál a meglepibox átadásához a szállító cég a szállítás időpontját ezen keresztül SMS-ben közli.

 

Rendelhetek magamnak is meglepibox-ot?

Természetesen! Sőt, javasoljuk is, hogy néha lepd meg magadat is! Tudod?! A meglepetés ereje vidámabbá teszi a napodat!